• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

FAQ's

VERZENDING

 
1.1 Naar welke landen kunnen jullie versturen?
Good Food Shop levert in België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk. Er kan op verzoek ook naar andere landen worden verstuurd. Neem dan wel even contact met ons op voor de mogelijkheden.
 
1.2 Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Elke bestelling met een waarde boven € 30 wordt gratis met bpost verzonden naar elk adres in België. Voor kleinere bestellingen wordt een transportkost van €4,95 aangerekend.
 
Elke bestelling met een waarde boven € 40 wordt gratis met DPD verzonden naar elk adres in Nederland. Voor kleinere bestellingen wordt een transportkost van € 6,95 aangerekend.
 
Voor bestellingen naar Frankrijk wordt een verzendkost van € 11,96 aangerekend.
 
Ophalingen in Wielsbeke zijn steeds gratis, onafhankelijk de grootte van de bestelling.
 
1.3 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
 
Besteld vóór 12u = zelfde dag verstuurd. Bpost komt elke werkdag de bestellingen bij ons ophalen.
 
Bij het aanmaken van het verzendlabel ontvang je meteen een track & trace van Bpost. Zo kan je je bestelling opvolgen en indien gewenst ook de levering voorkeuren aanpassen. 
 
Alle pakketten worden door Bpost behandeld. Bpost zet zich in om binnen 24u te leveren op elk adres in België. In Nederland worden de pakketten binnen 48u uitgereikt door DHL (de handelspartner voor Bpost in Nederland).
 
 

RETOUR

2.1 Kan je je bestelling terugsturen?

Wil je je bestelling graag terugsturen? Dat kan zeker! Als je niet tevreden bent met je bestelling kan je deze tot 14 dagen na de ontvangst van de bestelling terugsturen. Hierbij gelden enkele voorwaarden: 

  • Het product mag niet gebruikt worden
  • Het product moet nog in de originele verpakking zitten
  • Zorgvuldig omgaan met het product

2.2 Hoe retourneren?

Laat ons binnen de 14 dagen na ontvangst van bestelling weten dat je de bestelling wil retourneren. Dit doe je door een mail te versturen naar [email protected]. Na het contact dien je de bestelling terug te sturen binnen de 14 dagen.

2.3 Hoe verloopt de terugbetaling?

Good Food Shop zal binnen de 14 dagen na ontvangst van de retour het bedrag van de bestelling + verzendkosten terugstorten.

 

BETALING

3.1 Op welke manier kan ik betalen?

We aanvaarden verschillende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Paypal
  • Bancontact
  • Bank overschrijving
  • Visa

3.2 Wat als het product niet op voorraad is?

Als je gewenste product niet op voorraad is dan kan je het product aan je favorieten toevoegen. Dit doe je door op het hartje te klikken. Als het product weer op voorraad komt, sturen we een mailtje naar jou.

 

GOOD FOOD POINTS

4.1 Wat zijn Good Food Points?

Als geregistreerde klant spaar je bij elke bestelling Good Food Points. Deze kan je vanaf je eerstvolgende bestelling besteden. Op deze manier willen we je als trouwe klant bedanken voor je loyaliteit.

4.2 Hoe spaar ik Good Food Points?

Je kan de punten op verschillende manieren sparen:

  • Plaats een bestelling. Door een bestelling te plaatsen krijg je per bestede euro 5 Good Food Points.
  • Plaats een review na je bestelling. Voeg een review toe aan je favoriete product en je krijgt 5 punten.
  • Beoordeel goodfoodshop.be na je bestelling en ontvang 10 punten!
  • Volg ons op Instagram en Facebook. Zo kom je als eerste te weten wanneer je extra Good Food Points kan verdienen.

4.3 Kan ik mijn Good Food Points inwisselen?

Verdiende Good Food Points kunnen bij de volgende bestelling meteen worden ingewisseld. Zowel online als in de winkel in Wielsbeke. Bij het afrekenen kan je de optie selecteren om de gespaarde Good Food Points in te wisselen. Good Food Points zijn enkel in te wisselen voor kortingsbonnen en exclusieve deals, niet voor contanten noch om verzendkosten te bekostigen.